Bárhol keressen a szóban
Szó elejétől keressen
Cég
Tevékenység
Termék
Márka
Kifejezésként, egyben
CÉGEK -

Acéláru forgalmazása

- 2 találat
1.ArcelorMittal Distribution Hungary Kft.
Megye:
Budapest
Cím:
1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5-7.
A cég cégböngészős oldala: https://www.cegbongeszo.hu/ceg/arcelormittal-c
Rólunk: Az ArcelorMittal Construction-ról dióhéjban Az ArcelorMittal sikere egy olyan következetes stratégiára épül, amely a méretet és volument, a vertikális integrációt, a termékek sokféleségét, a nagyobb értékű termékek gyártásának folyamatos növekedését és az erős fogyasztó-központúságot emeli ki. A Csoport egyedülálló földrajzi és termék diverzifikációval rendelkezik, amely csökkenti a kockázatot és a ciklikusságot, valamint összhangban van egyik legfőbb értékünkkel: a Fenntarthatósággal. Az ArcelorMittal továbbra is vezető szerepet kíván játszani a globális acélipar konszolidációjában, és az acélipar globális vezetője kíván lenni, főként átfogó üzleti stratégiája révén. Az Arcelor története Az Arcelor az Arbed (Luxemburg), az Aceralia (Spanyolország) és az Usinor (Franciaország) fúziójával jött létre. A három európai csoport technikai, ipari és gazdasági erőforrásaik mobilizálása mellett döntött, annak érdekében, hogy egy globális vezetőt hozzanak létre az acéliparban. A fúziót hivatalosan 2001. február 19-én indították el, az Arcelor név kiválasztását pedig 2001. december 12-én jelentették be. A fúzió 2002. február 18-án lépett hatályba, amikor az Arcelor részvényeket több tőzsdén is bevezették.
Besorolás Importőr, Nagyker
Márkák: ArcelorMittal
Tevékenységi ismertető: Acéltermékek raktározó nagykereskedelme
2.ArcelorMittal Distribution Hungary Kft.
Megye:
Budapest
Cím:
1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5-7.
A cég cégböngészős oldala: https://www.cegbongeszo.hu/ceg/arcelormittal-c
Rólunk: Az ArcelorMittal Construction-ról dióhéjban Az ArcelorMittal sikere egy olyan következetes stratégiára épül, amely a méretet és volument, a vertikális integrációt, a termékek sokféleségét, a nagyobb értékű termékek gyártásának folyamatos növekedését és az erős fogyasztó-központúságot emeli ki. A Csoport egyedülálló földrajzi és termék diverzifikációval rendelkezik, amely csökkenti a kockázatot és a ciklikusságot, valamint összhangban van egyik legfőbb értékünkkel: a Fenntarthatósággal. Az ArcelorMittal továbbra is vezető szerepet kíván játszani a globális acélipar konszolidációjában, és az acélipar globális vezetője kíván lenni, főként átfogó üzleti stratégiája révén. Az Arcelor története Az Arcelor az Arbed (Luxemburg), az Aceralia (Spanyolország) és az Usinor (Franciaország) fúziójával jött létre. A három európai csoport technikai, ipari és gazdasági erőforrásaik mobilizálása mellett döntött, annak érdekében, hogy egy globális vezetőt hozzanak létre az acéliparban. A fúziót hivatalosan 2001. február 19-én indították el, az Arcelor név kiválasztását pedig 2001. december 12-én jelentették be. A fúzió 2002. február 18-án lépett hatályba, amikor az Arcelor részvényeket több tőzsdén is bevezették.
Besorolás Importőr, Nagyker
Márkák: ArcelorMittal
Tevékenységi ismertető: Acéltermékek raktározó nagykereskedelme